Kar lastiği 2014 e ertelendi !!!

Konu Kapalı
  1. #1
    Senior Member AC 811 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Temmuz-2010
    Nerden
    Kemerburgaz
    Mesaj
    1,477
    Bu sene uygulamaya giren şehirlerarası yollarda kar lastiği takma zorunluluğu talebe yetişemeyeceğinden 2014 e ertelenmiş durumda. ŞEhir içlerinde ise valiliklere bırakıldı karar. Kar yağarsa sevgili valimizi çıkıp araç trafiğini kar lastiği olmayan araçlara yasaklaya bilirde. Bir işi beceremediler yüzlerine gözlerine bulaştırdılar.

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Ağustos-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    114
    Bence kar lastiğini heryerde zorunlu yapmaları iyi olurdu.. Yahu ben alıyorum kar lastiği bişey oluyor ani durmak gerekiyor arkadaki kayıp gelip bize vuruyor ne anladım ben bu lastikten ozaman ?

  3. #3
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    3,617
    Alayı vizyonsuz, bir kanun uygulamasını yerine getirmeye beceremiyorlar, insanları ürkütüp kara borsa yaratıyorlar.
    2010 MB E200 CGI Elegance

  4. #4
    Administrator Ertunc Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    02-Mayıs-2007
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    6,471
    Olacagi buydu zaten lastik firmaları lastik yetiştiremedi. kiş lastiklerinde talep yüksek arz düşük fiyat tavan oldu hiç yok yere...

  5. #5
    Senior Member mrasafated Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    13-Ocak-2012
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    1,187
    Abi ama yetismemesi normal, keske yetisseydi tabi.
    Ben bile moskovada lastik aldigimda ellerinde var ama montaj icin aksamina beklemek zorunda kaldim. Ki dusunsenize bir anda herkezin lastik degistirmesi gerekiyor.. Ve daha fazla sira sira sira..

    Kis lastiginin oneminin canli ornegi. Video basligi "ya yeni lastiklerim olmasaydi"

    2014 Hidden Content TR
    2006 Hidden Content A3 RU sold
    2002 Cooper US sold


  6. #6
    Senior Member AC 811 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Temmuz-2010
    Nerden
    Kemerburgaz
    Mesaj
    1,477
    Çalık filan daha lastik fabrikası açmadı o yüzden hazırlıksız yakalandı yandaşlar bence o yüzden ertelediler..

  7. #7
    Senior Member Yigit911 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    21-Mayıs-2008
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    6,569
    calik marka kar lastigi Ha ha

    Helal lastik gibi bisey herhalde bu

Konu Kapalı

Bu Konu için Etiketler